ליווי דיירים בתהליך התחדשות עירונית

ליווי דיירים בתהליך התחדשות עירונית

מהו ליווי דיירים בתהליך התחדשות העירונית וכיצד בוחרים חברה העוסקת בתהליכי ליווי וניהול פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

בפרויקטים מסוג פינוי בינוי ו/או תמ"א 38, הנמנים על הפרויקטים העיקריים בתחום ההתחדשות העירונית, קיימת חשיבות רבה לאופן בו בעלי הדירות בפרויקט מתארגנים בינם לבין עצמם וזאת לצרכי התנהלות עניינית ויעילה אל מול כל הגורמים הרלוונטיים לאורך כל שלבי הפרויקט ולצרכי הגנה על מלוא זכויותיהם.

ליווי דיירים בתהליך התחדשות עירונית, חשוב ומומלץ שייעשה באמצעות חברה מנהלת להתחדשות עירונית המתמחה בהליכי ליווי וניהול בתחום ההתחדשות העירונית, כאשר השירותים המקצועיים המוצעים לדיירים על ידי חברת הניהול, חולשים על כל שלבי הפרויקט, משלב ההתארגנות המקדימה לצרכי השגת רוב בקרב הדיירים ועד לסיומו המוצלח של הפרויקט.

ליווי דיירים בתהליך התחדשות עירונית – כל השירותים

השירותים המקצועיים המוצעים על ידי חברות ניהול המתמחות בליווי דיירים בתהליך התחדשות עירונית, כוללים בין היתר: בדיקת היתכנות מקדימה בכל הנוגע לכדאיות הכלכלית של הפרויקט, סיוע בבחירת היזם וניהול משא ומתן מולו לצרכי עיגון הסכם התקשרות המגן בצורה הטובה ביותר על זכויות הדיירים, ייעול תהליכי העבודה והתנהלות נכונה אל מול כל גורם מקצועי המעורב בפרויקט ושירותים נוספים שנועדו לקדם את האינטרסים המשותפים של כלל בעלי הדירות בפרויקט.

ליווי דיירים בתהליך התחדשות עירונית – מדוע הוא הכרחי?

פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית הם פרויקטים מורכבים ומתמשכים המחייבים את בעלי הדירות בפרויקט לשכור את שירותיה של חברת ניהול המתמחה בהליכי ליווי וניהול תהליכי התחדשות עירונית. חשיבותו של תהליך הליווי נובע בין היתר על רקע ריבוי הגורמים המקצועיים המעורבים בכל תהליך התחדשות עירונית: דיירים, יזם, רשות מקומית, אנשי מקצוע וכדומה. התנהלות הדיירים אל מול כל אחד מהגורמים המקצועיים, חייב להיעשות תוך שמירה על מלוא האינטרסים המשותפים לכלל בעלי הדירות ותוך הגנה מרבית על זכויותיהם.

כיצד בוחרים חברת ניהול למטרות ליווי דיירים בתהליך התחדשות עירונית?

שירותי ניהול בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, חשוב שיוענקו לכם על ידי חברות ניהול העוסקות ומתמחות בהליכי ליווי דיירים בתהליך התחדשות עירונית, ולכן, בחירת חברת ניהול וליווי דיירים מומלץ שתעשה בהתאם לכל אחד מהפרמטרים המקצועיים הבאים:

  • הניסיון המעשי של חברת הניהול בתחום ההתחדשות העירונית
  • היקף הפרויקטים אותם ליוותה ו/או מלווה החברה בתחום ההתחדשות העירונית
  • היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי החברה משלב ההתארגנות המוקדמת ולאורך כל שלבי התקדמות הפרויקט
  • היקף אנשי המקצוע מטעם חברת הניהול: עורכי דין, שמאים, אנשי תכנון ובנייה וכדומה

מעבר לכך, מומלץ ליזום פנייה לבעלי דירות בפרויקטים שונים אותם ליוותה חברת הניהול במהלך השנים האחרונות, וזאת לצרכי קבלת חוות דעת עניינית בנוגע לשביעות רצון הדיירים מהשירותים אותם הם קיבלו על ידי חברת הניהול.

פנייה לחברת ניהול המתמחה בהליכי ליווי וניהול בתהליכי התחדשות עירונית, מומלץ שתעשה כבר בשלבים מוקדמים ככל הניתן של שלב התארגנות הדיירים וזאת לצרכי השגת רוב בקרב הדיירים לפרויקט ולצרכי הגדרת האינטרסים המשותפים לכל בעלי הדירות. מעורבותה של חברת הניהול בשלבים המקדימים של תהליך התארגנות הדיירים, תאפשר לכם לבחון את כל ההיבטים הנלווים לתהליך התחדשות עירונית ולהיערך בצורה העניינית ביותר לצרכי מיצוי זכויות הדיירים לאורך כל הדרך.

אם גם אתם מחזיקים בבעלות על דירה במתחם מגורים המיועד לפרויקט מסוג פינוי ובינוי ו/או תמ"א 38, זה הזמן לקבלת ייעוץ ראשוני בנושא ליווי דיירים בתהליך התחדשות עירונית.

פרטים ומידע נוסף באתר קבוצת בולד